Gorzów

Piątek, 17 lipca 2020 | dodano: 17.07.2020Kategoria gm. Santok

Kolejny wyjazd do Gorzowa. Dziś w Czechowie wypuściłem się w uliczkę Widokową, nazwa w pełni odpowiada walorom widokowym które można z niej podziwiać. Przy okazji natrafiłem na kolejne "odkrycie" na Linii Noteci, jest to schron stanowisko dowodzenia sektorem obrony. Podobny schron, jeszcze przeze mnie nie zlokalizowany jest w Santoku. Schron bardzo podobny do leżącego na sąsiednim wzgórzu z tym że w tym istnieją pomieszczenia wydzielone dla oficerów - dowódców odcinka. Schron niemal niewidoczny wśród zarośli. Wnętrze przynajmniej ta część która jest widoczna w świetle dziennym zachowane jest w doskonałym stanie. Oczywiście problemem jest brak latarki, nie miałem z sobą nawet telefonu, z obejrzenia wnętrza trzeba chwilowo zrezygnować. Powrót przez Deszczno.

Gdzieś w Czechowie
Gdzieś w Czechowie.

Kolejne
Kolejne "odkrycie" w Czechowie.

Schron dowodzenia sektorem obrony w Czechowie
Schron - stanowisko dowodzenia sektorem obrony w Czechowie.

Rower:Kross Dane wycieczki: 62.68 km (7.00 km teren), czas: 03:50 h, avg:16.35 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h