W las.

Wtorek, 12 maja 2020 | dodano: 13.05.2020

Wyjazd który miał być zrobiony dla relaksu zamienił się w trakcie jazdy w sprawdzian rowerowej przejezdności dróg pożarowych na przestrzeni pomiędzy Trzebiszewem a Starym Dworkiem. Wczorajszy deszcz niewiele zmienił jeżeli chodzi o sypkość piasku, na szczęście piaszczystych odcinków jest niewiele i są krótkie.
   Przed Starym Dworkiem zboczyłem nieco z utartych szlaków aby odszukać głaz "Tadek".  Kiedyś już go odszukałem, ale leży w tak ustronnym miejscu że wjeżdżając w prowadzącą do niego dróżkę wcale nie ma się pewności że trafi się w miejsce od pierwszego podejścia. Głaz jest poświęcony pamięci nieżyjącego już leśniczego Tadeusza Śmiałkowskiego z Bledzewa. Jego znajomi twierdzą że bardzo lubił to miejsce, a trzeba przyznać że ten zakątek ma swoisty urok.

Głaz Tadek
"Tadek" - głaz poświęcony pamięci miejscowego leśniczego.

Rower:Kross Dane wycieczki: 44.29 km (36.00 km teren), czas: 03:03 h, avg:14.52 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h