Rajd noworoczny z "Jednośladem" i "Dynamem"

Niedziela, 5 stycznia 2020 | dodano: 05.01.2020Kategoria ponad 100 km

Skorzystałem z zaproszenia na rajd noworoczny organizowany przez Jednoślad Drezdenko i Dynamo Krzyż. Tradycyjnie od lat obydwa kluby organizują wspólny rajd noworoczny w pierwszy weekend Nowego Roku. Jesienią udało mi się nawiązać kontakt z kolegami z Drezdenka stąd te zaproszenie.
  Dziś pogoda dopisała, frekwencja również, podobno było nas 51. Oprócz gospodarzy widziałem znajomych cyklistów z Trzcianki, z Wronek, silną grupę z Międzychodu i kolegę z Pszczewa który porwał się na jazdę aż do Krzyża żeby wrócić do Drezdenka z cyklistami Dynama.
   Osobiście na miejsce zbiórki w Drezdenku nie zdążyłem, zresztą nawet tego nie zakładałem, udało mi się jedynie dotrzeć do granic miasta i do kolumny rajdowiczów dołączyłem w Osowie. Rajd poprowadzony terenami które dotąd zawsze omijałem, stąd były one dla mnie nowością. Krajobrazowo nie odbiegają one wiele od leżących niżej wzdłuż Noteci po drugiej stronie drogi do Strzelec Krajeńskich ale dobrze było je poznać.
  Ognisko wieńczące imprezę zapłonęło przed Leśna Wiatą Edukacyjna w Goscimiu, mieliśmy tam okazję zapoznać się z planami imprez organizowanych przez obydwa kluby w nadchodzącym roku, porozmawiać z znajomymi i trzeba było się żegnać żeby zdążyć do domu przed zmrokiem. Dziś zdecydowałem się na powrót znakowanymi szlakami na przełaj przez Puszczę.

Skwierzyński rynek o wczesnym niedzielnym poranku
Skwierzyński rynek o wczesnym niedzielnym poranku.

Rower:Kross Dane wycieczki: 104.10 km (30.00 km teren), czas: 06:33 h, avg:15.89 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h