Szybki wypad do Pszczewa

Czwartek, 11 października 2018 | dodano: 11.10.2018Kategoria gm. Pszczew

Mogłem sobie dziś pozwolić na wcześniejszy niż zazwyczaj wyjazd, uznałem więc że zdążę dojechać do Pszczewa.
  Odległość nie jest porażająca, ale główna trudność leży w tym że trzeba tam jechać drogami okrężnymi lub na przełaj drogami szutrowymi. Wybrałem wersję na przełaj, a skoro już wkroczyłem na tą ścieżkę odwrotu nie było. Ewentualny odwrót oznaczał powrót szutrami, a na to straciłem ochotę już gdzieś pomiędzy Lubikowem i Stołuniem.  Pozostało dotrzeć do Pszczewa i wrócić do domu szosą przez Międzyrzecz.
   Zachód słońca zastał mnie nad jeziorem Szarcz. W stosunku do wcześniejszych kalkulacji miałem lekkie opóźnienie, a skoro chciałem zdążyć przed zmrokiem przynajmniej do Międzyrzecza trzeba było się sprężać. Tak też zrobiłem.

Stado współczesnych długoszyich
Stado współczesnych długoszyich "dinozaurów".

Zachód słońca nad jeziorem Szarcz
Zachód słońca nad jeziorem Szarcz.

Nepomuk z Pszczewa
Nepomuk z Pszczewa.

Rower:Kross Dane wycieczki: 67.38 km (16.00 km teren), czas: 03:56 h, avg:17.13 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

piękny zachód uchwyciłeś - brawo!