Gorzów i wieczorynka

Piątek, 5 października 2018 | dodano: 05.10.2018

W zamierzeniu miała być tylko zwykła jazda bez wątku turystycznego i taką była. Jedyne odstępstwo to jazda wąwozem w którym leżą Górki i powrót z Wawrowa do Czechowa. Tą ostatnią drogą jeszcze nigdy nie jechałem. W połowie stoku skusiłem się na obiecującą alejkę prowadzącą w dół przez park Czechówek. Na samym dole alejka zakończyła się kilkoma piaszczystymi ścieżkami, a wszystkie prowadziły stromo pod górę. Znów zostało przedzieranie się przez krzaki.
  Gorzów pokonałem w ostatnich promieniach słońca. Reszta jazdy musiała odbyć się po zmierzchu, a od Trzebiszewa w kompletnej nocy.

W Górkach k/Santoka
W Górkach k/Santoka.

Rura w krzakach
Rura w krzakach.

Perspektywa
Perspektywa.

Ostrzeżenie
W parku Czechówek - "Uwaga" na głowy.

Rower:Kross Dane wycieczki: 72.17 km (0.00 km teren), czas: 04:14 h, avg:17.05 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

To są raczej doły, głębokie wąwozy wyryte przez wody polodowcowe w wysokim brzegu pradoliny toruńsko-eberswaldzkiej