Międzyrzecz

Niedziela, 5 marca 2017 | dodano: 05.03.2017

Moje prognozy nie przewidywały na dzisiaj opadów, przynajmniej do wieczora. Małżonka spragniona widoku pól i lasów zdecydowała się na wyjazd swoją tradycyjna trasą przez Stary Dworek, Zemsko, Popowo. Wprost nie wypada nie towarzyszyć.  Deszcz przyszedł grubo przed terminem, trzy kilometry od domu. Dobrze że w wioskach zachowały się wiaty przystankowe.

Rower: Dane wycieczki: 38.02 km (0.00 km teren), czas: 02:42 h, avg:14.08 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

Nie ma problemu, sezon dopiero się zaczyna. Odezwiesz się i jakoś się umówimy. Szutrowe drogi w tym rejonie może nie są komfortowe, ale za to przejezdne przy każdej pogodzie.
W pobliżu Radusza nad jeziorem Barlin istnieją ślady głębinowej kopalni węgla brunatnego, są one w pewien sposób podpięte do szlaków przez Radusz. Też o niej wspominałem.
W Puszczy Noteckiej w okolicy Sierakowa planuję jeszcze w tym roku zrobić przejazd przez Francuskie Góry, to w kierunku Drezdenka.
Jorg
- 22:19 niedziela, 5 marca 2017 | linkuj
W marcu chyba nie. Bo ja w Prusimiu bywam okazjonalnie.
Ale jestem zainteresowany ... .
Jurek57
- 22:07 niedziela, 5 marca 2017 | linkuj
Byłem http://jorg.bikestats.pl/1525235,Sladami-Radusza.html . Jeżeli masz ochotę możemy w któryś weekend podskoczyć. Z Prusimia do Sierakowa lub Zatomia i po przeprawie przez Wartę do Puszczy Noteckiej. Radusz leżał tuż za Zatomiem. Nie wiem tylko jak w weekendy z promem
Jorg
- 21:24 niedziela, 5 marca 2017 | linkuj
Jurku !
Kolega podrzucił mi temat wycieczki.
>RADUSZ< wieś która nie istnieje.