Wokół Deszczna

Środa, 6 lipca 2016 | dodano: 06.07.2016

Po pracy zafundowałem sobie przejazd do Zemska, a ponieważ wydawało się że pogoda ulega stabilizacji ruszyłem w drogę wokół Deszczna przez wioski skupione przy trasie DK 22.  Pogoda wprawdzie się ustabilizowała, ale stabilizacja oznaczała również że przez większość drogi dmuchało  jak na kieleckim dworcu. Miałem wrażenie że w którąkolwiek stronę by się nie obrócić zawsze wiatr był w oczy biednemu cykliście.
 Tym razem przejechałem przez Łagodzin, w ten sposób w gminie Deszczno została mi tylko jedna miejscowość w której nigdy prawdopodobnie nie byłem, mianowicie Ulim. Szczerze mówiąc wszystkie te wioski założone na osuszonych nadwarciańskich bagnach w XVIII w. są do siebie bliźniaczo podobne więc trudno zapamiętać gdzie się już było, a gdzie jeszcze nie :).

Kościół w Łagodzinie (początek XX w.)

Zespół szkół w Deszcznie.

Kolejny gigant z stacji paliw w Deszcznie.

Rower: Dane wycieczki: 76.66 km (3.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h