Bledzew konieczność - reszta niekoniecznie

Wtorek, 14 czerwca 2016 | dodano: 14.06.2016

Z powodów osobistych musiałem być dziś wieczorem w Bledzewie. To była konieczność. Powrót do domu również, ale niekoniecznie od razu i najkrótszą drogą. Wracając zboczyłem w drogi wśród pól. A tam przedwieczorny spokój, aż po horyzont zboża i inna zielenina (sorry horyzont ograniczają lasy, w końcu okolica w 70% zalesiona), szpalery przydrożnych drzew, zapachy zbóż. Odzywa się nostalgia za krainą dzieciństwa.  Aż się nie chce wracać między bloki miasteczka.
  W ogóle robię ten wpis tylko dla statystyki. W końcu przejechałem te trzydzieści parę kilometrów

Rower: Dane wycieczki: 33.45 km (8.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

Akurat w tym miejscu na podjeździe gdzie zapisało depresję (na razie nie wiem dlaczego) jest jakieś 10 metrów wyżej niż leży sam Bledzew czyli wykres powinien iść do góry. Jakoś nigdy nie zwracałem uwagi na wykresy, bardziej interesuje mnie mapa.
Pomnik świni jest ale on nic nie upamiętnia. Stoi toto przed wjazdem do popegeerowskiej świniarni kilkaset metrów za Bledzewem w kierunku Goruńska i Templewa. Kiedyś przy okazji zrobię zdjęcie i zamieszczę w blogu :)
Jorg
- 15:20 środa, 15 czerwca 2016 | linkuj
A i jeszcze coś . Czy to możliwe że Bledzew to depresja ? Bo ze śladu tak wynika !
Jurek57
- 10:59 środa, 15 czerwca 2016 | linkuj
Mam kolegę w Bledzewie . Bawiąc u niego w zeszłym roku z rmk . Chcieliśmy obejrzeć pomnik świni. Ponoć tam stoi ! :-)