Na rozgrzewkę - Most Bieruta

Sobota, 1 sierpnia 2015 | dodano: 02.08.2015Kategoria gm. Miedzyrzecz

Po trzytygodniowej nieobecności witam wszystkich znajomych i przyjaciół.
   Dziś przed wieczorem ponownie ruszyłem w teren. Czasu do zmroku zostało niewiele, raptem jakieś 1,5 godziny zatem wybór niewielki. Tradycyjnie wypada ruszyć gdzieś w kierunku Bledzewa lub Międzyrzecza, padło na Międzyrzecz.   Jeszcze przed Popowem kusiła mnie droga do Rokitna, obawiałem się jednak o jej przejezdność. Żeby nie wracać tą samą drogą zaryzykowałem jazdę terenową do Mostu Bieruta. Zjazd z szosy na wysokości Rojewa, po 14 km leśnych dróg i przekroczeniu Obry tytułowym Mostem Bieruta ponownie znalazłem się na szosie w Bledzewie. Powrót do Skwierzyny szosą przez Zemsko.
   Zdjęć nie robiłem. Zamieszczałem je na blogu w listopadzie ubiegłego roku, a od tamtego czasu nic się tam nie zmieniło. Dla niezorientowanych wyjaśniam że wspomniany Most Bieruta od kilku lat jest już tylko wspomnieniem. Obecnie na jego miejscu istnieje przepust wykonany z podwójnie ułożonych, kilkumetrowej średnicy, karbowanych rur stalowych. Znajduje się on na Obrze w ciągu lokalnej leśnej drogi prowadzącej z Chyciny do Głębokiego. W lecie często można spotkać w rejonie przeprawy kajakarzy. Dziś również  natknąłem się na jakąś grupkę. Rower: Dane wycieczki: 33.00 km (14.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

O jakichś poważniejszych wyjazdach pomyślę od następnego weekendu. W planach jest Barlinek, Ośno, Kostrzyn i Dąbroszyn, nie byłem w tym roku w Łagowie, chciałbym wyskoczyć w okolice Przełazu i Mostków. A życie samo to wszystko zweryfikuje.