Powtórnie Góra Trębacza

Sobota, 11 kwietnia 2015 | dodano: 11.04.2015

Na dzisiejszy wyjazd wybieram się z Arturem. Były rozpatrywane dwie koncepcje trasy: jedna nad Glinik, druga to nowa wieża widokowa w Zielomyślu. Ponieważ zaciekawiła go moja wczorajsza wycieczka  to ostatecznie wybraliśmy Zielomyśl. Dzisiejsze natężenie ruchu na drodze do Poznania pozwoliło bez większych stresów dotrzeć do Wierzbna. Tuż przed Wierzbnem skręcamy w fajną trasę spacerową do Brzeźna. Asfalt bez dziur, ruch niemal zerowy, na odcinku do Zielomyśla wyminął nas tylko jeden samochód. Mijamy Brzeźno i podjeżdżamy niemal pod Zielomyśl. Z prawej strony widzimy tor kolejowy, a w oddaleniu zalesione wzgórze i nową wieżę widokową. Widoczna z drogi wiata na przystanku kolejowym jest punktem charakterystycznym przed którym wjeżdżamy na drogę prowadzącą do Góry Trębacza.

Od strony Zielomyśla.

Dziś przyjechaliśmy z tej strony.

Wracamy drogą do Lubikowa. Po około półgodzinie zajeżdżamy nad jezioro aby przywitać się po zimowej przerwie z znajomymi z Międzyrzecza. Okazało się że na ten weekend mieli jednak inne plany i nie przyjechali na swoje rancho. Spotkałem natomiast znajomych z pracy. Nawet nie wiedziałem że oni również mają tutaj swoje działki letniskowe.
Wracamy do Skwierzyny przez Rokitno i Chełmsko, skrótem obok DPS-u.

Rower: Dane wycieczki: 55.00 km (18.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

Wiem że zaglądasz czasem w okolice Sulęcina i Lubniewic. Niestety z Lubniewic musiałbyś dołożyć dodatkowe czterdzieści parę kilometrów. Pozdrawiam
Jorg
- 20:24 wtorek, 14 kwietnia 2015 | linkuj
O.K. Podam Ci swoje namiary w wiadomości prywatnej.
- 14:36 niedziela, 12 kwietnia 2015 | linkuj
Myślę, że się zgadamy na jakiś weekend i pokażesz nam ciekawe miejsca. Dzień już dłuższy, ciepełko idzie, więc tylko korzystać.
Robak88
- 06:30 niedziela, 12 kwietnia 2015 | linkuj
Sprawa otwarta. Byliście niedawno w Lubikowie, a to tylko ok. 20 minut jazdy od skrzyżowania z rybą. Pewną niedogodnością jest to że ta droga jest gruntowa, ale zupełnie niezła. Myślę że kiedyś jeszcze tu zajedziecie.
Jorg
- 21:31 sobota, 11 kwietnia 2015 | linkuj
O w mordę. Zafascynowała mnie ta wieża :)