Góra Trębacza

Piątek, 10 kwietnia 2015 | dodano: 11.04.2015

Skoro w tym tygodniu podarowano mi wolne od popołudniowych prac na działce trzeba tą wolność wykorzystać. Pogoda wspaniała, zachęca do wypadu za miasto. Już wczoraj zapadła decyzja że najbliższy wyjazd będzie na budowę wieży na Górze Trębacza w Zielomyślu.
   Dzisiejszy wyjazd do Zielomyśla wykonaliśmy drogami terenowymi. Do wieży widokowej podjechaliśmy lasem od strony Lubikowa. Przy okazji spełniliśmy dobry uczynek zawracając dwie panie które w przekonaniu że jadą do Pszczewa robiły dokładnie odwrotnie.

Widok od strony drogi dojazdowej.

Tą drogą dotarliśmy pod wieżę. Na horyzoncie majaczą dachy elewatora w Przytocznej.

Wracamy inną drogą prowadzącą początkowo do Szarcza, aby przed "Folwarkiem Helena" odbić do Lubikowa. Sprawdzamy jeszcze tylko czy ktoś z znajomych nie pojawił się na swojej działce w okolicy "Folwarku Amalia". Nie ma nikogo oprócz psów z pobliskiego gospodarstwa. Pewnie będą dopiero jutro.
 Z braku czasu dalszą drogę z Lubikowa do Skwierzyny kontynuujemy szosą.

Rower: Dane wycieczki: 54.00 km (28.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h