Białe Łąki

Czwartek, 9 kwietnia 2015 | dodano: 09.04.2015

Odłożyłem wszelkie prace na działce na następny tydzień, w myśl zasady co masz zrobić dziś, zrób jutro a będziesz miał dodatkowy dzień wolny. Mój kompan od przejażdżek niedawno otrzymał w prezencie nowy rower, jazda cieszy go teraz jak młodego psa pchły. Dziś wypadła kolejna strona świata, jedziemy drogą gminną (prezent dla gminy od GDDKiA) w kierunku Międzyrzecza. Pojawił się pomysł aby na wysokości Jeziora Głębokiego przedostać się do osady i leśnictwa Białe Łąki, następnie dotrzeć do  Kalska,  i stamtąd powrócić do Skwierzyny przez Twierdzielewo i Chełmsko. Znaczną część trasy stanowiły drogi terenowe różnej jakości, początkowo były nawet niezłe ale później trafiały się odcinki przejezdne tylko dla traktorów.

Budynki leśnictwa Białe Łąki

Od tego miejsca drogi pogorszyły się zdecydowanie. Przeważają piachy, kałuże, odcinki rozjeżdżone przez pojazdy pracujące w lesie i ciągniki rolnicze. W kilku miejscach było przepychanie. Ale nie było przynajmniej monotonnie :)

Ten kotek był przyczyną krótkiej przerwy. Kolejny odcinek ma zdecydowanie odmienny charakter, znów wracamy na szosę i tak będzie już do końca.

W Twierdzielewie.

Rower: Dane wycieczki: 45.00 km (19.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h