Przytoczna i Świniary

Sobota, 4 kwietnia 2015 | dodano: 04.04.2015

Nareszcie aura przestała szaleć. Niektóre chmurki jeszcze straszyły deszczem, ale ostatecznie kończyło się za każdym razem tylko na lekkim pokropieniu. Dzisiejsze moje wyjazdy odbywały się w trzech podejściach. Rano dwukrotnie w sprawie ostatnich przedświątecznych zakupów - razem około 8 km. Po wykonaniu przypadających na mnie zadań zostałem zwolniony na resztę popołudnia.
   Drugi wyjazd w swojej znacznej części odbył się w terenie. Trasa przez Zemsko - Popowo - Twierdzielewo - Rokitno - Przytoczną - Nową Niedrzwicę - Krasne Dłusko i z Dłuska do domu pokonana szosą tylko na odcinkach z Skwierzyny do Popowa i pomiędzy  Niedrzwicą a Dłuskiem. Drogi terenowe po deszczach błotniste ale przejezdne. Większość miejsc przez które przejeżdżałem opisałem i obfotografowałem w swoich wcześniejszych wpisach na blogu. Jedyne zdjęcie które dziś zamieszczam przedstawia dom seniora "Pogodna Jesień" w Rokitnie. Dom seniora jest prywatną inicjatywą, działa chyba od 2011. Wcześniej w tym miejscu działała, o ile dobrze pamiętam, szkoła podstawowa. Budynek szkoły został wchłonięty przez znacznie rozbudowany obecny obiekt.

Przed samym wieczorem zostało jeszcze do zagospodarowania trochę czasu i w związku z tym zrobiłem sobie trzeci i ostatni dzisiejszy wyjazd za Wartę, w kierunku Świniar.

Rower: Dane wycieczki: 73.00 km (19.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

Własnie wszystkie chmury nadciągały od tamtej strony. Widocznie wszystko zużyły na Was :)
Jorg
- 16:38 niedziela, 5 kwietnia 2015 | linkuj
Widzisz, a my wczoraj dwa razy na grad się nadzialiśmy i jeden bardzo intensywny :/